.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرمجمع نمایندگان استان در نطق میان دستورمجلس چه گفت ؟
جناب آقای رئیس جمهور ؛ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران تعطیل است !
علیپورافزود: جناب آقای رئیس جمهور استان مازندران استان گردشگری و توریستی است، اما اداره کل آن تعطیل و همتی برآن مشهود نیست، میراث فرهنگی و گردشگری استان باید جهادی باشد نه سیاسی و درحال سکون....

شمال نیوز : کمال علیپور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 23 دیماه) در نطق میان دستور با درود و سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای صدر اسلام، صحرای کربلا، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران بالاخص امام شهدا گفت: امروز ایران عزیز با درایت و هوشیاری رهبر دانا و بصیر و با تکیه بر مردم ولایتمدار و آگاه به عنوان کشوری امن و صاحب نفوذ در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس شمال نیوز ، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدخواهان و دشمنان نظام از امنیت و سرعت پیشرفت کشورمان ناراضی‌اند، اما چه شده است که بعضی از افراد که خود را جزء خواص جامعه می‌پندارند در مسیر آن‌ها حرکت می‌کنند و آب را بر آسیاب دشمن می ریزند. فتنه 88 معیار تعیین خطوط انقلابیون و دلسوزان نظام با ساده‌لوحان و گول خوردگان، کارگردانان، بازیگران و براندازان بوده است.

وی گفت: آن‌هایی که فتنه 88 را یک جریان و حرکتی ساده در درون نظام می‌پندارند سخت در اشتباهند، قصد فریب مردم را نداشته باشید که مردم در 9 دی پاسخ عوامل فتنه را دادند و این روز چه بخواهید و چه نخواهید یوم الله خواهد ماند.

علیپور افزود:‌ وا اسفا جای بسی تاسف و تعجب است، براندازان نظام کسانی که هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کرده اند و حتی منجر به تحریم های ناجوانمردانه غرب ، تعطیلی و توقف صنایع صلح آمیز انرژی هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای شده‌اند امروز فرزندان انقلاب و آدم‌های انقلابی خوانده می‌شوند و اما ای کسانی که تا سخن از دفاع از ارزش‌ها، اصول و حقوق قانونی می‌شود ما را کم سواد، ترسو و تازه به دوران رسیده می‌خوانید، ما همان بی‌سوادانی هستیم که به تعبیر حضرت آقا همین جوانان دانشمند قله رفیع غنی‌سازی هسته‌ای را در نوردیدند و امروز قدرت برتر علمی منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه ما همان تازه به دوران رسیده‌هایی هستیم که به تبعییت از فرمان رهبری و ولایت عوامل و سران فتنه 88 را سر جایشان نشانده‌ایم، تصریح کرد: ما همان بسیجیان دیروزیم و تا پای جان در کنار ولایت ایستاده و خواهیم ایستاد و هرگز آیه شریفه اطیعوا الله و اطعیو الرسول و اولی الامر منکم را از یاد نخواهیم برد. ما مثل مولایمان علی (ع) یاد گرفته‌ایم همچون جمل و نهروان و صفین باید چشم فتنه را در آورد، اگر پیامبر اکرم (ص) وحشی و دیگران را بخشید به علت نام بودن و پذیرفتن توبه آنها بود، آیا سران فتنه ازمردم عذرخواهی کرده اند؟

علیپور ادامه داد: بیایید بپذیریم راه رستگاری ما اطاعت ازولایت فقیه است و دشمن از این ستون و عمود خیمه می ترسد، پس حافظش باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای و احقاق حقوق ازدست رفته ما با 1+5 هیچ عقب نشینی جایز نیست، آمریکا به تعبیر حضرت آقا هیچ وقت با ما صادق نبوده است، پس پای منافعمان ایستادگی نمایید که ملت رهبری ومجلس پشیبان شماست.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور به راستی تکلیف برداشت غیرقانونی 4.1 میلیارد دلاری که سر ازآن طرف مرزها یعنی امارات درآورده است چه می شود؟ یادمان باشد موضوع آقای زنجانی 2.1 میلیارد دلار است اما این بار عدد دوبرابر شده است، دیوان محاسبات رسیدگی جدی تری نماید.

علیپورخطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: آیا ازوضعیت نابسامان صنایع و شهرک های صنعتی استان مازنداران خبر دارید؟ نرخ بالای بیکاری درحوزه  انتخابیه ام بیداد می کند، اما افسوس شهرک های صنعتی تعطیل، نیمه تعطیل و نیمه فعال و صنایع در حال نابود شدن است، فکری کنید.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود:ضمن تقدیر و تشکر بابت خرید  تضمینی برنج لازم است، جهت تخصیص اعتبار مناسب به منظور تسطیح اراضی کشاورزی، لاینینگ انهار و پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان خصوصا سرمازدگان سال گذشته فکری گردد.

علیپور تصریح کرد: مردم ازما می پرسند وزیری به نام آموزش و پرورش درکشور فعالیت می کند؟ معلمان و کارگزاران فرهنگی ازسکون و خمودگی در وزارتخانه واستانها گلایه دارند، هیچ کس به فکر بازنشستگان و همسان سازی حقوق فرهنگیان نیست و آموزش و پرورش شهرستان های قائم شهر و جویبار تعطیل است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز تشکر ازمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ازارسال بودجه 94 درزمان مقرر، گفت: چرا بودجه بعضی از نهاد ها خصوصا نهاد ریاست جمهوری رشد چشم گیری داشته است؟ چرا در جدول متفرقه، برای بعضی ازنهاد ها گلوبال و برای بعضی ازاستان هابودجه اختصاصی لحاظ شده است؟ مگر خون آنها رنگین تر ازخون مردم استان مازندران و حوزه انتخابیه ام می باشد.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه بنده از یک فرهنگسرا هم محروم است این در حالی است که جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر دارد، چرا با توجه به وعده حضرتعالی دررابطه با اختصاص کامل بودجه جهت تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر این امر محقق نشد، چرا برای احداث سد کسلیان سواد کوه که مشکل اصلی منطقه و شهرهای همجوار می باشد اقدام موثری صورت نپذیرفت؟

علیپور خطاب به وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: آیا از وضعیت نابسمان ورزشگاه ها وسرانه ورزشی مازندران و حوزه انتخابیه ام آگاهید؟ آیا می دانید پایتخت کشتی دنیا شهرستان جویبار فاقد مجموعه ورزشی و خانه کشتی است؟ البته ازبرگزاری مسابقات لیگ کشتی باشگاه های جهان درجویبار تقدیر و تشکر می نمایم.

وی در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، افزود: آیا از وضعیت سخت معیشتی بازنشستگان فولاد کشور خصوصا زحمت‌کشان البرزمرکزی سواد کوه مطلعید؟ آیا حق بازنشستگان فولاد کشور این است؟ اقای رئیس جمهور و وزیر کار سریعا این مشکل را حل نمایید.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین خواستار اقدامات جدی درخصوص تکمیل جاده سوادکوه به قائم شهر تا پایان خرداد 94، شروع عملیات اجرایی بزرگراه قائم شهر به سمسکنده ساری، شروع عملیات اجرایی جاده شیرگاه به بابل‌کنار با توجه به تخصیص اعتبار درلایحه بودجه 94، تکمیل جاده قائم شهر به جویبار تا پایان خرداد 94، تکمیل جاده قائم شهر به سیمرغ و بهمنمیر تا پایان سال 94، تکمیل جاده نظامی قائم شهر به شیرگاه و شروع عملیات اجرایی جاده ساری- جویبار - سیمرغ شد.

علیپورافزود: جناب آقای رئیس جمهور استان مازندران استان گردشگری و توریستی است، اما اداره کل آن تعطیل و همتی برآن مشهود نیست، میراث فرهنگی و گردشگری استان باید جهادی باشد نه سیاسی و درحال سکون.

عضوکمیسیون عمران مجلس، گفت: تسریع در عملیات پروژه کارخانه زغال‌شویی و افتتاح آن در پایان خرداد 94، تسریع در عملیات پروژه کارخانه کک سازی و اتمام آن تا پایان سال 95، اجرایی شدن عملیات ساختمان راه آهن قائم شهر، تسریع در ساخت و تخصیص اعتبارکافی جهت اتمام پروژه باغ موزه دفاع مقدس مازندران، تسریع در اتصال راه آهن گرگان به مشهد، تسریع در اجرای عملیات خط راه آهن تهران به آمل وارتقاء ادارات گمرک استان، تسریع در ساخت کارخانه کشتی سازی جویبار توسط وزارت دفاع ازمطالبات مردم حوزه انتخابیه اینجانب است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 22 دي 1393
آقاي عليپور جنابعالي عضو كميسيون عمران مجلس هستي چه كار شاق انجام داديد كه هميشه از مديران كل استان ايراد مي گيري ؟ اون از جاده حوزه خودت . بس كنيد آقا ...مردم خودشان بهتر قضاوت مي كنند
پاسخ ها به این نظر
علیرضا 23 دي 1393
به کوری چشم بدخواهان وبا همت وتلاش نماینده عزیزمان در کمیسیون عمران پروزه چهاربانده مورد نظر در خرداد 94 مورد بهره برداری قرار خواهذ گرفت و مثل مشکل کارگران نساجی این موضوع هم حل خواهد شد و بهانه ی دست بدخواهان نخواهد ماند از نطق جوانمردانه نماینده شهرم صمیمانه تشکر می کنم.
حاج اصغر 23 دي 1393
بنده با اینکه به مهندس علیپور رای نداده ام ولی ایشان را یک نماینده با جسارت و شجاع می دانم.
اهمندس علیپور با اینکه سن کمی نسبت به سایر نمایندگان شهر ما دارند ولی خیلی پر تلاش هستند و ما به داشتن چنین نماینده ای به خودمان افتخار میکنم و امیدواریم که همیشه موفق و سر بلند باشند.
مهندس راه و ساختمان 27 دي 1393
اقای عليپور شما در كميسيون عمران مجلس برید از کیفیت جاده سوادکوه چرا حرف نمی زنید شما می دونید علم عمران چیه؟سابقه کاری دارید در این فضای مهندسی؟اگه دارید پس نظارت بلد نیستی یا خدا داند چرا حرف نمیزنید
جعفر 22 دي 1393
بنام خدا
ضمن تشکر از آقای کمال علیپور به جهت سخنرانی اش در مجلس و گفتن پروژ های نیمه تمام در حوزه انتخابیه خودش و بیان درد دل مردم این منطقه از مازندران امیدوارم که این سخنان جنبه عملیاتی پیدا کند و خدای نا کرده جهت انتخابات آتی مجلس نباشد که اگر این گونه باشد قطعا خیانت به مردم و 10 هزار شهداء استان مازندران می باشد تقریبا تمامی دغدغه های مردم این منطقه را آقای علیپور گفتند
پاسخ ها به این نظر
سورکی 23 دي 1393
یادمه توادوار گذشته بعضی از نمایندگان اصلا جرات حرف زدن نداشتند و یا اصلا بلد نبودند حرف بزنند حالا یکی داره حرف ملت رو تومجلس میزنه اینقدر تخریبش نکنید وجرات وجسارت را ازش نگیرید بذارید حرف دل مردمش را بزنه .عده ای از سر عقده وحسادت شروع نکنند به تخریب این نماینده انشالله به قول اقا جعفر این کار اقای علیپور تبلیغاتی نباشه بنده به شخصه که کار رسانه ای انجام میدم از جسارت وفن بیان این نماینده مازندرانی به خود می بالم .
کارگر بازنشسته نساجی 22 دي 1393
آقای علیپور - شما اگر هیچ کاری هم در طول 4 سال نکرده و نکنید و فقط و فقط مانع از فروش زمین نساجی شده باشید و مشکلات نساجی را تا حدودی حل کرده باشید بس است . من صادقانه از دفاع جانانه جنابعالی از کارگران نساجی ممنونم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 دي 1393
کدوم دفاع؟ شما خبر ندارید ایشون چه کردند.
نا شناس 22 دي 1393
اقای بزرگ نیا چشمه سورت را دریابید
علیزاده 22 دي 1393
جناب مهندس غلیپور از مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری چه امتیازی میخواهی فقظ شعارمیدی تاریخ عملکردشمارا ثبت میکنه همانطوری که استانداری مازندران را درست کردی میراث را درست کن اگه مخواهی بدونی عملکرد مدیرکل را بدونی یه وقت بده درخدمتم علیزاده هستم
مازندرانی 22 دي 1393
جای تاسف داره نظر بعضی از دوستان.اگر چهار بانده کردن راه سوادکوه به قایمشهر کار شاقی نیست چرا در ادوار گذشته انجام نشد. امثال شما ( محمد) تمام نگاهشان به عملکردها شخصی است و فقط منافع خود را در نظر میگیرید.فعالیت مهندس علیپور قابل ستایش و تقدیر است و در طول ادوار گذشته نماینده ای به دلسوزی و همت ایشان نیامده . عملکرد خوب مهندس داد بدخواهان را در آورد.
ازحوزه انتخابیه سیمرغ 22 دي 1393
آقای علیپور سلام خسته نباشید خداقوت راستی حال وروز شرکت خدمات نیروی انسانی که قبل انتخابات داشتی درچه وضعیتی است توصیه میکنم حفظ اش کن بهرحال از تلاشی که میکنی ممنونیم
علی 22 دي 1393
انشاالله این سخنها جنبه تبلیغاتی نداشته باشد/قضاوت مردم در انتخابات مشخص می شود.
نا شناس 22 دي 1393
باسلام قابل عرض است امروزه نمایندگان شهرمان فن جدیدی را در پیش گرفتند اول حقوق کارگران در دو سه سال مانع تراشی کرده از قصد پرادخت نمی کنند بعدا نزدیک به انتخابات که شده خودشان پیگیر کار شده ونسبت به انجام آن تلاش می کنند و جهت رضایت کارگران و احقاق حق شان با زدن بنرهای تبلیغاتی در سرتاسر شهر و برای گمرا ه کردن مردم دست بکار میشوند ویا زدن پل رو گذر خیابان تهران بودجه قبلا صادر شد طرح تصویب شده و پیمانکار شروع بکار کرده خود دو نماینده مانع این کار شده تا مردم دادشان در بیاد و بعد کل شهر فهمیدند و با نام خودشان در جهت پیگیر کننده این امر شروع به تبلیغات در شهر در خصوص طرح مورد نظر میکنند بعدا تاره به مردم شهر منت می کنند که اینکار به این کوچکی با تلاش و پیگیری فلان نماینده انجام شده خلاصه عرض کنم از نظر مردم هر دوی شما مرده هستید دیگر کار کردن برای مردم را با نیرنگ و حیله انجام ندهید این دیگه شیوه جدید کار کردن این دو نماینده تازه از خواب بیدار شده آقایان با افکار مردم بازی نکنید مردم خود بازی کن خوبی هستند جواب شمارا در زمان انتخابات خواهند داد
پاسخ ها به این نظر
......امیرنژاد 23 دي 1393
باز ناشناس بی جچرات وجسارت نظر دادند ناشناس جان تو که جرات نداری یک اسم مستعار برای خودت پس سر جچایت بشین و حرف مفت نزن .مشکل کارگران نساجچی مال 2یا3 سال نیست بلکه مشکل 10سال پیش هست .خذا پدر این نمایند ها را رو بیامرزه اجازه ندادن زمین نساجی مثل زمین گونی دوره رعیت به فروش بره و مانع رانت خواری شدند ..مرده کسی که داره از روی حسادت دق میکنه وگرنه مشکلات یکی پس از دیگری داره حل میشه ، نصب دستگاهای رنگرزی نساجی قائمشهر ، کارحانه زغالشویی ، کارخانه کک سازی ، پروژه چهاربانده سوادکوه و معادن زغالسنگ وووووو پس ناشناس جان بهتره به جچای حسادت و بخل ورزی به دنبال یک نام واسمی برای خود باشی.
مطلع 24 دي 1393
[جناب امیر نزاد
لطفا بفرمایید آقای علم بیگی کیه اگر نمیدونی از آقای علیپور سوال کن
نقش ایشان در نساجی چیه ؟
شما و اطرافیانتان مردم را چه فرض کردید بزودی گند نساجی شما در می آید
نا شناس 24 دي 1393
درودبر ریاست محترم جمهور محبوب ودرود بر دلاور بزرگ نیا که به علیپور باج ندادی
ماهان 22 دي 1393
جناب علیپور نگران نباشید،آقای بزرگ نیا کاندیدا مجلس نخواهد شد،چقدر اشتیاق خدمتگزاری دارید خداوند قبول نمایداینهمه خدمت بی منت را!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
مامان 23 دي 1393
کاری به علیپور ندارم ،بزرگ نیا آمدن و نیامدن هیچ فرقی نداره چون چندبار اومده و خبری نشد...........و اقعا گردشگری مازندران تعطیله تعطیل !!!!!!!!!!!!!!
ساروي 22 دي 1393
از اينكه دغدغه ها و مشكلات حوزه انتخابيه در صحن مجلس بيان شده جاي خوشحالي داره، در انتخابات استاني آقاي عليپور جز سه نفر استان خواهد بود، به مانند آقاي شجاعي بسيار نترس و بي واهمه صحبت مي كنند.
ايشون با اينكه اولين دوره نمايندگي خودشون رو پشت سر ميذارن ولي با قدرتي كه در كميسيون عمران دارن بسيار توانمند جلوه كردن، من خودم در خدمت آقاي شجاعي بودم و چندين بار ايشون رو در جلسات ديدم كه چطور بي واهمه و براي حق مردم با مديران صحبت مي كنند.
بعنوان يك ساروي از اينكه ايشون مازندراني هست بسيار خوشحالم...
ان شاا... موفق و مؤيد باشن
شيرگاه 22 دي 1393
آقاي عليپور : مردم به نماينده اي كه پيگير اشتغالزايي باشد احترام ميگذارند . خدا شاهده من تا به حال طرفدار شما نبودم ولي از همينجا به شما ميگم اگر اين كارها واقعي و ماندگار باشه و شوي تبليغاتي نباشه مردم بار ديگر به شما اعتماد مي كنند.
ایرانی 22 دي 1393
احسنت
علیرضا 22 دي 1393
آقای علیپور بجای از این قبیل حرف زن ها که فقط تبلیغ خودت هست، به وظیفه اصلی نمایندگی ات بپرداز!
مشکل نساجی مازندران نه تنها حل نشد؛ بلکه چندسال دیگه که بانک ملی مصادره کرد زمین و کارخانه را آنوقت پاسخگو باشید!
راستی از تیم انتخاباتی ات چه خبر؟
شنیدم با بعضی از مدیران دولت قبلی جلسات همیشگی دارید! مردم دوره بعد هوشیارانه رای خواهند داد!!!
نا شناس 23 دي 1393
آقای علیپور یواش! پیاده شو با هم بریم! بسیاری از این مدیران به اصطلاح شما نا کار آمد ، متاسفانه با امضاء شما نمایندگان به دولت تحمیل شده اند!!!
پاسخ ها به این نظر
دکتر 23 دي 1393
آقای علیپور عزیز...بهتر نبود بجای شکار رفتن با دکتر!!!گرزین وامضاء جمع کردن برای مدیرکل شدن ایشان درفنی وحرفه ای کمی به مشکلات حوزه انتخابیه خودتان رسیدگی میکردین؟؟؟؟؟؟ دارن میان جای شمارو بگیرن ها!!!! ازما گفتن بود وازشما...
شیرگاهی 23 دي 1393
ممنونم از آقای علیپور که محکم و شجاع ار حقوق مردم دفاع می کند.
مازندرانی مقیم در تهران 23 دي 1393
نطق اتشین ودلنشین مهندس علیپور نشان از اندیشه بالای مردم حوزه انتخابیه می باشد که چنین کاردانی را روانه مجلس کردند بجای انتقاد به این نماینده باید گفت دیگر نمایندگان محترم مازندران بااتحاد می توانند گامهای بهتری برای استان بردارند .
علی 23 دي 1393
جناب آقای علی پور حتما پس آز تحویل سازمان همیاری از استاندار میراث فرهنگی را میخواهد انشالله به شما میرسد
خداشناس 23 دي 1393
آقای علیپور شما که آدم درستکاری هستی چرا بعد از شما نیروهایت تو شهرداری خانه نشین شدند موقع انتخابات بشه اسم اونا رو هم میگم تا مردم بفهمند چه کسی رو به مجلس فرستادند.
ذاکری فر 23 دي 1393
آقای علیپور یکی از بردارزادهات رو بعد از اینکه نماینده شدی در شهرداری تهران مشغول کردی یکی دیگه رو بردی اداره گاز محمود آباد بعد انتقالیشو گرفتی آوردی قایم شهرتو خانواده پرجمعیتت یک نفر بیکار نداری برای جوانای بیچاره مردم چیکار کردی؟جمع کن این بساط رو.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 دي 1393
علیپور هم عرضه داره برادرزاده های خودش رو ببره سرکار هم جوانان مردم را .اما سخنم با کسی است به اسم ذاکری فر کامنت میذاره و میدونه ذاکری فر کناره اقای مهندس علیپوره و داره براش فعالیت میکنه .جناب ذاکری فر قلابی مرد باش به اسم خودت بد اخلاقی کن واگر جرات نداری با اسم دیگری تخریب کن نه به اسم ذاکری فر .
فرهنگی 23 دي 1393
جناب علیپور درود برشما.وگل گفتی.اموزش و پرورش قایمشهر چند ماهی است تعطیله.جویبار را خبر ندارم.
معلم 23 دي 1393
مدیر کل بیسواد اموزش وپرورش را یکی نیست عزل کنه.
فرهنگی 23 دي 1393
سلام نه تنها آموزش و پرورش دوشهری که نام بردید بلکه اداره کل هم تعطیله وبه سوی اضمحلال پیشمی ره میگی نه سایت اداره کل رو بببنید.الان همت اینه که آموزش و پرورش بهشهررو تثبیت کنن
رازی 23 دي 1393
از عضو محترم ناظر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران استدعا داریم برای تامین اعتبار اجرای طرح سال 1362 شهرک ساروکلا و طرح جامع سال 1368 شهر قائم شهر و طرح ناحیه ساری و تکمیل طرح های هادی روستاها و طرح های یک پارچه سازی زمین های کشاورزی و صدور سند مالکیت زمین ها فکری بنمایند.
نا شناس 24 دي 1393
دوستان علیپور را اذیت نکنید مرد خوبی هست
پاسخ ها به این نظر
چشمه سری ریکا 24 دي 1393
برار علیپور جان سیاسی کاری وسه این ساروکلایی ریکا جا کار ندار جان برار خله هم مدیر قوی و پر کاری هم هسه ته برار همه را خانه زیر بهیری و له هاکنی بون خله پر کاری ،آقا جان مردم شما ره بهتر اشناسنه
امین 24 دي 1393
جناب آقای علیپور : از همه حوزه ها صحبت کردند الا حوزه کمیسیون تخصصی خودش در مجلس ، زیرا مدیران آن حوزه ها سهمش را میدهند و او دنبال سهم خواهی دیگر حوزه ها هم است آخه اینقدر تمامیت خواه نباش همه حوزه هارا گفت تعطیل است من به نظرم خودش تعطیل است وآگاهی اش اندک است که اینطوری صحبت می کند یاد شهرداری تهران بخیر...........
علي 24 دي 1393
احسنت برمرد بسيجي كه تفكر درستش درمقابل كج انديشان كفايت دارد
خادم نظام مقدس ج.ا.ا 24 دي 1393
آقای مهندس علیپور سلام
یکم یواش تر در انتقاد از مدیران استانی ؟
اینهایی که شما اشاره کردید (صنایع و معادن ، میراث و شهرک ها و ....) بقول شما مدیران به اصطلاح شما نا کار آمد این دستگاه ها متاسفانه با امضاء شما نمایندگان گرامی به دولت تحمیل شده اند!!!
یادتان میاید چقدر در انتصاب اقای محمدپور دوستان شما اصرار کردند و تهدید...
واقعا میدانید در این سازمانها چه میگذره ؟!
راستی برای حوزه انتخابیه ات چکار کردی؟
یک قدم برای شهرستانهای سیمرغ و جویبار و قائمشهر گرفتی؟
یا اگر وقتی کنی به سوادکوه ها برسی؟!
انتقاد به شما زیادتر از اینها هست ولی فرصت بیان ان را نداریم...
نا شناس 24 دي 1393
با سلام و احترام
ضمن خسته نباشید خدمت سایت وزین شمال نیوز و همچنین همه اشخاص محترمی که کامنت گذاشتند. به هر حال هر انسانی هم نقاط ضعف داره هم مثبت، آقای علیپور هم از این امر مستثنی نیست و مطمئننا نقاط ضعفی هم داره ولی خداوکیلی نقاط مثبتش به نقاط ضعفش می چربه و انصافاً کارهای خوبی رو تو این 2وسال اندی که از مجلس می گذره با وجود تحریم های کمرشکنی که تو کشور وجود داره انجام داده هم تو بحث راه هم تو بحث مطالبات کارگران نساجی هم تو بحث اخذ بودجه دزر خصوص کارهای عمرانی هم مخالفت با فروش زمین کارخانجات نساجی هم تو بحث کک سازی سوادکوه هم تو بحث اخذ بودجه برای بیمارستان رازی و.... تازه همه ما چه مخالف چه موافق باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم که بعد سالهای سالها یکی از حوزه انتخابیه ما دبیر مجمع نمایندگان استان شده و همچنین رئیس کمیته راه کشور و ناظر عالی قوه مقننه در شورای عالی و شهرسازی کشور، به خدا قسم تو فضای همدلی کارها بهتر پیش میره، بعضی دوستان انتقاد از انتقادهای مهندس علیپور داشتن من یه سوال میپرسم اگر یه نماینده انتقاد نکنه پس کی باید انتقاد کنه !اگر مهندس در خصوص میراث فرهنگی انتقادی کرد دوستان خرده نگیرند آخه منظور مطمئنن به شخص خاصی نیست منظور عدم مدیریت همه مدیران در همه سطوح در بحث توریست از گذشته تا بحاله. در آخر به همه مخالفین و موافقین میگم فضای جامعه رو همدلتر کنیم خیلی بهتره ،تا اینکه برای منافع شخصی و رسیدن به چیزای پوچ دنیوی دست به هر کاری بزنیم. متشکرم
رضا 24 دي 1393
آقایون کسی سری به آموزش وپرورش شیرگاه زده است ؟باور کنید نفس نمی کشد جز حضور در اداره کاردیگری انجام نمی شود آقای علیپور تورو خدا پیگیری کنید.
ناشناس 24 دي 1393
از دو نماينده شهرمان بخاطر فعاليت هايشان تشكر مي كنيم خدا كند اين گونه سخنرانيها و كارها بيشتر جنبه تبليغاتي براي آينده نداشته باشد
همنوا 24 دي 1393
جناب آقای علیپور سلام ؛ نه تنها اداره کل میراث و گردشگری ، بلکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز وضعیت اسفبار و بغرنجی را ، دارد!!! اما انگار مدیران ارشد استان ، در خوابی عمیق اند . ما تدبیر و امیدی در عملکرد مدیران مذکور ؛ نمی بینیم .
اهل جاده نظامی 24 دي 1393
جناب مهندس شما از خودت پروژه اسفالت جاده نظامی رو به یادگار گذاشتی ارت من و خانوادم ممنونیم...
جانت سلامت و دلت قرص باشه
س درزی 24 دي 1393
علیپور درسته تو از شهرسازی و راه ممکنه بدونی اما تورو چا به میراس فرهنگی.
فقط گرزین
مازندرانی 24 دي 1393
اقای علی پور چرا حرف حق می زنی؟شما هم مثل خیلی های دیگر می توانی دروغ بگویی تا انجایی که من متوجه شدم مردم حوزه انتخابیه شما دروغ را خیلی بیشتر دوست دارند اوام فریبی کنید ودروغ بگویید که وضعیت خوب و همه مدیران عالی شهر در امن و امان و بگیرید اسوده بخوابید
آرش 24 دي 1393
اقای علیپور تو رو خدا الکی شعار ندین اگه از دستتون بر میومد نساجی رو حفظ و دوباره احیا میکردین که مشکل بیکاری جوانان حوزه انتخابیتون که داره بیداد میکنه لااقل یه خورده کمتر بشه
ماهان 10 ساله 24 دي 1393
کمااااااااااااااااااااااااااال علیپور عشق منی
کارمند استانداری 24 دي 1393
جناب مهندس علیپور درمورد اموزش و پرورش حرف دل مردم رو زدی...
ما دوست داریم هرچند فضارو بهت تنگ کردن و وزیر و استاندار و معاونین استاندار و حتی همکارت دلشون میخواد هرکی نماینده بشه جز تو...
میدونی چرا؟!!!
چون دل شیر داری..............
خدا شناس 24 دي 1393
سلام به قول معروف كسي كه خوابيده رو ميشه بيدار كرد ولي كسي كه خودش رو به خواب زده نميشه بيدار كرد.مثل اينكه يادتون رفته در مورد بزرگان اين انقلاب چطور بايد صحبت كنيد.
فرهنگي 23 دي 1393
آقاي عليپور..نبايد فقط حرف زد بايد دست بكار شد. آموزش وپرورش مازندران با مديريت نا كارآمد نفسهاي آخرش را ميكشد. خصوصا شهرهاي بزرگي مثل بابل قايمشهر ساري بهشهرو.......
e.on 23 دي 1393
مرد شجاع مانند علیپور همیشه دشمن زیاد خواهد داشت.مهند با قدرت ادامه بدین.ما مردم قائمشهر و سوادکوه با قدرت و جدیت از شما حمایت می کنیم.دست شما از بابت پیگیری مطالبات نساجی مازندران درد نکنه.خودم پدرم یکی از انها بود
سوادکوهی 23 دي 1393
آقای علیپور حرف زدن که کاری ندارد راست میگی برو تو این وزارتخونه و اون وزارتخون دنبال کار بدو و مطالبات مردمو پی گیری کن شستن و حرف زدن کار درست نمیشه اما چه کنیم جنجال تبلیغاتیه دیگه کاریش نمیشه کرد"
سید 23 دي 1393
آقای علیپور چرا دانشگاه پیام نور قائمشهر و جویبار یا اداره راه قائمشهر و.... تعطیل نیست؟ چون نیروی های جان برکف جنابعالی اونجان ولی جای دیگه زورت نرسید؟
ع.ق 24 دي 1393
اقای دکتر اگه وقت کردی قانون اساسی را مطالعه کن تا بدانی حق وحقوق هرنماینده چقدر است.زمانی باغرور صحبت کن تا قانون به شما اجازه داده باشد.همه ایرانیها تابع قانون اساسی هستند.
سوادکوهی 24 دي 1393
باسلام ادب واحترام. آقای علیپور ته ره دردسیرنیه نیه. درد....
بهدین 24 دي 1393
اقای علیپور بس کن اگه خیلی اهل خدمت هستی اول به افرادی که صادقانه کمکت کردند پشت نمی کردی صداقت داشته باش
از شهرستان بهشهر 25 دي 1393
احسنت آقاي علي پور موفق باشيد انشااله
فلاح 25 دي 1393
درود بر رزمنده 8سال دفاع مقدس - برادر ولایی حضرت اقا به مدیران لایقی مثل شما احتیاج دارد - با تمام قدرت و شجاعت کارت را ادامه بده که خدا یار و یاور شما مونین می باشد . ما فرهنگیان و رزمندگان و ایثار گران 8سال دفاع مقدس به انتخاب خود می بالیم . امروز خیلی ها برای موقعیت خود تغیر نگرش داده اند ولی شما همچنان با قدرت و شجاعت کارت را ادامه می دهید درود خدا بر شما .
ناشناس 25 دي 1393
علیپور جان خودمونیم!! خوب متنی برو بچه های حزب پایداری برات تهیه کردن تو هم با با ناطق خوبی هستی براشون !! بردار تو بسیجی امروزی نه دیروز یه کمی اندیشه کن مدیر محترم سایت خواهشا بزن این کامنتو
پاسخ ها به این نظر
بسیجی دیروز امروز وفردا 25 دي 1393
حالا توچرا ناراحتی ناشناس جان، بسیچی دیروز یا امروز مهم دفاع از ولایت وارمانهای دیروز وامروز بسیجیانه و حماسه 9دی نه دی.
نا شناس 26 دي 1393
بسیجی دیروز و امروز و فردا ،جنابعالی ابتدا کمی خونسردی خودت را حفظ کن زود مانند دوستانت از کوره درنرو ابتدا کلمه بسیجی نوشتن را چندباری خوب تمرین کن تا بعد راستی من در تجعبم اگر نبود روز یوم اله 9 دی که تعلق خاطر به من و شما ندارد بلکه برای امت همیشه در صنحه ایران اسلامی است که بساط پدیده فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی را جمع کردند و مطمئنا این مردم همواره مثل کوه پشت سر ولی فقیه خود خواهند بود و برای آنان جناح های سیاسی و حزب و حزب بازی هیچگونه ارزشی ندارد ولی شماها دلواپسان چیزی بغیر آن برای بیان کردن ندارید
فرهنگی 25 دي 1393
با سلام آقای علیپور تا الان کجا بودی که از حق معلمان بازنشسته دفاع کنی؟ همین که دیدی پایان عمر نمایندگی شماست یک دستی زدی که دو دستی بگیری؟ راستی شما با کدام ارقام و عدد و محاسبه و بررسی عملکرد شهرستان با تیم قبلی که گماشته های حضرت عالی بودند به این نتیجه رسیدی که می گویی آموزش و پرورش قائمشهر تعطیل است؟ بجای این که با این جور حرف های بی اساس و گول زدن اذهان مردم، ای کاش امروز 25 دی ماه به سالن اجتماعات آموزش و پرورش سری می زدی تا می دیدی که چگونه 450 معلم عاشق در کلاس کارگاهی شرکت کردند. والا انصاف چیز خوبی است.
کمال 25 دي 1393
اقای علیپور برای حوزه انتخابیه چه اقداماتی انجام دادید؟شما که همیشه در حال نقد هستیدراهکار هم بدهید:اقای علیپور نقد راحتترین کارهست چون پیشنهاد کار به تیم قوی دارد که متاسفانه شماندارید:ایا شما در دفتر خود کارگروه کشاورزی:گردشگری:تشکیل دادید که اقایان رازیر سوال میبرید؟اقای بزرگ نیا همه جوره سرورته....اقای شمال نیوز کامنت قبلی رو نگذاشتیدشما چرا؟ فقط سوالاتی بود که از اقای علیپور کردم .
کمال 25 دي 1393
اقای علیپور برای حوزه انتخابیه چه اقداماتی انجام دادید؟شما که همیشه در حال نقد هستیدراهکار هم بدهید:اقای علیپور نقد راحتترین کارهست چون پیشنهاد کار به تیم قوی دارد که متاسفانه شماندارید:ایا شما در دفتر خود کارگروه کشاورزی:گردشگری:تشکیل دادید که اقایان رازیر سوال میبرید؟اقای بزرگ نیا همه جوره سرورته....اقای شمال نیوز کامنت قبلی رو نگذاشتیدشما چرا؟ فقط سوالاتی بود که از اقای علیپور کردم .
سوادکوهی با غیرت هستم 25 دي 1393
کمال جون تا حاله کجا بودی حاله پیدا شدی ورزش سوادکوه بین شهرها سوادکوه فرق گذاشتی چرا زیارب جپول نکرفت شهرهای دیگر کرفتند چرا کمال جان میشه توضیع بدهید لطفآ؟؟؟؟
معلم 25 دي 1393
وزارت آموزش و پرورش از اول انقلاب تا حال ضعیف ترین وزیری هست که به خود دیده نمایندگان مجلس اینهمه بیداد فرهنگیان سراسر کشور را میشنوند حرکتی انجام نمیدهند شما باید روز قیامت پاسخگوی عملکردتان در قبال مردم باشید ، وزیرش اونطور هست چه برسد به مدیر کلش که دیگه واویلا آموزش و پرورش استان هم با اون عملکرد درخشانش درکشور در مدیریت های قبل الان دارد رو به اضمحلال میرود ازبس اقایون سیاسی هستند و در مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و پرورشی ناتوان.
اصلاحات 25 دي 1393

"اظهرمن الشمس"
به نام خداوند جان آفرین
بسیارخوب آقای نماینده محترم یک تیر که نه چندتیر پرتاب کردی.ولابد پاسخ ها راهم خواندی .آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری .اما از آموزش و پرورش قائمشهرکه فرمودی تعطیل است عرض شود بله بودبود ولی ازخردادباز شد.سیدی ازاولادپیغمبر که درچندعملیات حضورداشت و مسئول پایگاه هم هست آمدوکلیدش را گرفت و بازکرد وبا آمدنش خوب یکسری مشکلات که ازقبل بعضی ایجادشدبارفتنشان مرتفع شداما سبب دلخوری برخی شدکه طبیعی است اما برخی حتا این جابجای طبیعی را بزرگنمایی می کنند وا فریادا سر می دهند درذهن ،هرچه رشتم پنبه شد اما درزبان وا... کسانی که حتا حاضربه جابجایی یک کارشناس ساده حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هم نبودند من هم باشم خوب همین گونه ... ماکه مدرسه می رویم تعطیلی مشاهده نکرده ایم شما درِکدام مدرسه را تخته دیده اید مدیرقبل که ازدوستداران شماست شاید بداند. حرف های آن عارف شوریده بایزید بسطامی را ازیاد نبریم که گفت:روشن تر از خاموشی چراغی ندیدم و من هم حرکتی که مردم حوزه انتخابیه ام را دلشاد کند دلگرم یا مستظهر کند ، ندیدم.فقرو بیکاری،اعتیادوبدبختی گریبانمان را گرفته و به قول سعدی نشاید با تقدیر پنجه در یقه افکندن. اما غنای تقدیرسعدی کجا و تعبیر تقدیرمایی که منتخبان رابه بهارسنگی فرستادیم کجا "آن یکی شیر است اندربادیه /وین یکی شیر است اندربادیه"دلاور خطه ی شمال را هم نقدکردید.بزرگ نیای بزرگ آیا این انتقادات رادردولت گذشته داشتید آیا زمانیکه مشایی زیارت عتبات عالیات را می خواست به این مجموعه بیاوردآیا به اوگفتید که :سیه روی شود هرکه درو غش باشدبه دولت هم از برداشت پول گفتید . آیا به آنانی که بیت المال را چپاول کردند به قول پیرمردبخارایی درباب مغولان گفت آمدند و کندند و سوختند و بردند و رفتند،گفتید . ماییم و نوای بی نوایی برادر. درمیثاق نامه ی خانه ملت شماتمام قد بایدپای حقوق بیت المال بایستیدنه به یک دولت ، که باهر نهادی که دست تعدی به حقوق حقه ی آحادملت دراز کند. انتخابات نزدیک است و رقیبان بسیارتوانمندی دراین حوزه به صحنه آمدندکه تعهد و تخصص و پایبندی شان به نظام مقدس جمهوری اسلام ایران بر کسی پوشیده نیست و ازهم اکنون باید درفکرش بود سخن از جاده ی مرگ سوادکوه گفت از بیکاری جوانان این خطه و از البرز مرکزی و صنعت نساجی و ... و حتی دوستانی که انتقاد کردید نظیر دلاوربزرگ نیا، سیدمحمدرسولی از دلسوزان نظام و انقلاب و دوستداران ولایت و سربازان این سرزمین و عاشقان رهبر عزیزمولاناسید علی هستند.ما درتاریخ اسلام بعداز مولاعلی ،علی دیگریجز سید علی نمی شناسیم.مرادما نصیحت بود گفتیم حوالت باخداکردیم و رفتیم.
پاسخ ها به این نظر
علی معلم 25 دي 1393
آموزش و پرورش قائم شهر در دوران امیری و فلاحی تعطیل بود نه در دوران رسولی می امدید 25 دی سالن اجتماعات قائم شهر رو می دیدید که چه شور و حالی بود لطفا سیاسی کار نکنید نه تنها آموزش و پرورش قائم شهر تعطیل نیست ولی به کوری چشم دشمنان ما معلمان حتی آقای رسولی دستور بدهند ما شب وروز برای او کار می کنیم و جمعه ها دست از تلاش بر نمیداریم سید رسولی دوستت داریم بکارت ادامه بده
رضا 26 دي 1393
احسنت اصلاحات
بنده خدا 27 دي 1393
انصاف هم خوب چیزی آقای نماینده
حالا که نورچشمی شما در آموزش و پرورش قائم شهر برکنار شده و منافع حضرتعالی و دوستانتان به مخاطره افتاده آن را تعطیل می نامید. نه برادر من اونی که تعطیلیه انصاف شخص شماست.
با بیست و اندی سال سابقه در اداره آموزس و پرورش قائم شهر و دیدن هفت رئیس آن شهادت میدهم که رسولی از بهترین ها بوده
فرهنگی 27 دي 1393
جناب آقای علیپورمن با نظر شما مخالفم
آموزش وپرورش قائمشهر با حضور جناب آقای رسولی با کلید اصلاحات وتدبیر وامید به سمت تعالی حرکت نموده، شاید منظورت کوتاه شدن نفوذ شما درآموزش وپرورش شهرمان است. جناب آقای علیپور شما بجای نظارت فقط دارین در امور آموزش وپرورش دخالت میکنید. تا کی برای بدست آوردن رای چشم روی واقعیت ها میبندید
مردم بیدارن ودر انتخابات سال بعد بهتون پاسخ میدهند. چرا نظر ما فرهنگیان رو درباره مدیر شهرمان جویا نشدید؟ ما در دولت قبلی 3مدیر برای آموزش وپرورش شهرمان امدن جز کار سیاسی هیچ نکردن ،حضور آقای رسولی که کارنامه درخشانی دارند سبب دلگرمی وپویایی فرهنگیان شده وما از حضورشان سپاسگزاریم
آقای علیپور کارنامه شما در شهرداری معلومه ،پس بیشتر از این خرابش نکن
مهدی 27 دي 1393
سلام. آقای علیپور این 4 سال کجا بودی حالا این همه مشکل از حوزه انتخابی خود آن هم با نزدیک شدن ایام انتخابات را بیان میکنید. حرفهای شما همه بازی با احساسات مردم برای جلب رأی آنها و حمله به مخافان شخصی و بعضی رقیبان احتمالی در رأی کیری جدید میباشد.
آقای علیپور عموم مردم حوزه انتخابی شما روشنفکر و دید بالایی دارند لطفاً به شعور مردم توهین نکنید.
متشکریم
معلم 27 دي 1393



آموزش پرورش تعطیله بخاطر وزیری که شما ها انتخاب کردین درود بر حاجی رسولی بودجه بدین طوری فعال می شه که تا به حال ندیدی
از شما هم متشکریم بابت جرات و شجاعت
محمد مهدی 27 دي 1393
با سلام و احترام
این سومین کامنتی است که ارسال می کنم امید است که در قسمت نظرات درج گردد و مانند دو تای دیگه مورد بی مهری قرار نگیرد ./ جناب آقای علیپور عزیز ای کاش سه سال قبل به فکر آموزش و پرورش و دیگر بخش های حوزه انتخابی خود می افتادی و مشکلات را بررسی و عاقلانه تصمیم می گرفتید . متأسفانه اکثر نمایندگان شهرستان قائمشهر با نزدیک شدن به انتخابات مانور تبلیغاتی داده و سعی در اغفال مردم دارند و ناتوانی خود را در توهین و افترا به نهادهای دیگر موجه جلوه می دهند . امید آن است در سایه خداوند متعال و به دور از هرگونه بغض و کینه و بیطرفانه و بدون هیچگونه بهره برداری سیاسی فعالیت نمایید . راستی چرا طرح پزشک خانواده تنها در استان مازندران و ... بصورت آزمایشی اجرا می شود و مردم را دچار سردرگمی و ... نموده است .چرا استخدام های بی رویه در دولت قبلی در قالب طرح مهر آفرین و پارتی بازی های کلاان بدون آزمون و... صورت گرفت و دوستان و بستگان شما بی نصیب نبوده اند . چرا و چرا های دیگر
نا شناس 28 دي 1393
علیپور وحسینی نموندبرای همیشه13ماه
کمال 28 دي 1393
متاسفانه هر کامنتی میگذارم روی صفحه نمایش نمیگذارید واقعامتاسفم برای پایگاه خبری شما.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.